Pages

2013. június 7., péntek

Bocs

No,hát akkor most már bevallom.
Pár hete, azon morfondíroztam, hogy miként tudnám kicsit enyhíteni hatalmas mozgáshiányomat (és a vele járó, hm, nem túl bikini-barát idomokat). A legpraktikusab megoldásnak az tűnt, hogy ezentúl kerékpárral kellene járnom a munkahelyemre. Végig is beszéltük az útvonalat Zolival - rájöttünk, hogy tulajdonképpen szinte végig bicikliúton tudnék menni. Mintegy megerősítésként, másnap egy köremail értesített arról, hogy a munkahelyemen elkülönítettek a kerékpárok számára egy részt a garázsban - tehát még biztonságban is tudhatom a járgányt napközben. És akkor eldöntöttem: ezentúl bringával járok dolgozni

AZÓTA ESIK.

Tehát: bocsánatot kérek mindenkitől.... Többet ilyen nem is jut az eszembe!
(Az árvízért viszont nem én vállalom a felelősséget azért!)

Mellékletként egy nem témába vágó kép, Emmácskáról. Két apropóból: egy részt, és főként azért, mert már iszonyúan hiányzik, mivel hétfő óta erdei iskolában van; más részről pedig azért, mert mostanában a facebook azzal szórakozik, hogy az oda is kiérkező bejegyzéseimhez önkényesen biggyeszt egy képet - ha én nem teszek. Egyébként a többi bejegyzést is kiegészítem most már képekkel.

0 megjegyzés: