Pages

2018. október 15., hétfő

Kérés - szülinapra

Tudom, hogy vagytok néhányan, akik régóta hűséges olvasóim vagytok - ezért nagyon hálás is vagyok, jól esik, köszönöm.
A héten (szerdán) lesz az Ikrek, Klára és Imola, születésnapja.

Szerintem sokszor leírtam, hogy mennyire különböznek egymástól, mennyire másként rabolják el ugyanannyira szerető anyai szívemet.

Kíváncsi lennék (és sajnos ebben nem segít, hogy mostanság keveset írok), hogy a nálam eddig olvasottak alapján hogyan jellemeznétek a két leányzót.

Tehát, ez a kérésem. Szerintetek milyen is (a mindjárt 14!!!! éves) Klári és milyen (a mindjárt 14!!!! éves Imola)?

Előre is köszönöm azoknak, akik részt vesznek ebben a szülinapi játékban.



9 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Szia! Tényleg kevesebbet írsz mostanában, pedig annyira szeretem olvasni az írásaidat. Visszaadja a reményt, hogy vannak még jól működő, igazi, szeretetteljes családok. :) A kérdésedre válaszolva, nekem Imola: csendesnek, visszafogottnak, segítőkésznek, alkalmazkodónak tűnik, Klári pedig igazi cserfes, tűzrőlpattant, talpraesett és nagy igazságérzettel rendelkező leányzónak. Boldog születésnapot nekik előre is. Zsuzsi

Névtelen írta...

Az én energiaszintemet is mindig megemelik szívmelengető beszámolóid. Számomra a leírtak alapján Imola bölcs életművész, akit mindenki egyből a szívébe zár Klári pedig pengeeszű, jövőbeli nagy reménység aki jó fej.

Isten éltesse mindkettőjüket!

Egy hűséges követőd, aki (sajnos csak két) nagylány anyukája

Penny Lane írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Penny Lane írta...

Kedves Imola és Kedves Klára!

Bár én személyesen nem ismerlek titeket csak annyit tudok éppen, amennyit édesanyátok megoszt velünk, ezért én veletek kapcsolatban egy kicsit a megérzéseimre hagyatkozom. Előkerestem egy-egy képet a blogból és jól belenéztem a szemetekbe! :)

Imola, téged olyannak látlak, mint egy színes őszi erdő. Már csak a puszta jelenléted és nyugodt mosolyod nyugalmat áraszt. Kicsit olyan vagy, mint a festményeken mosolygó királynők tudsz valamit, amit mi nem. Ugyanakkor látok még talán egy kis cinkosságot, egy kis humort, ami váratlanul tud lecsapni és ezzel meglepetést tudsz okozni. Szerencsés lesz az az ember, aki veled köti össze az életét.

Klára, téged pedig egy igazi nyughatatlan léleknek látlak. Mindig van egy újabb, egy jobb, egy felkavaróbb ötleted. Sok minden hajt, de nem azért, hogy legyőzz másokat hanem, hogy kihasználd azokat a képességeket, amik benned vannak. Bátor vagy, aki nem fél vagy, ha fél úrrá tud lenni a félelmén. Egy vagány lány, aki lenyűgöz másokat és nagy dolgokra lesz még képes!

Küldenék egy-egy számot nektek, amit a képeiteket nézegetve választottam nektek. Nem is feltétlen a szöveg, hanem inkább érzés után választottam. :)

Imola: https://www.youtube.com/watch?v=9tRgYfQ48A0

Klári: https://www.youtube.com/watch?v=8AHDxmbtd_U

Nagyon boldog szülinapot kívánok lányok! :)

Puszi,
Reni

Kedveslány írta...

Szia Szitya!
Tényleg ritkán írsz.Nagyon örülők, hogy olvashatlak újra.Régen bevackolódtam a gép elé és boldogan olvastam kis családod történeteit. Most meg...
Na de, itt az öröm újra, meg a feladat: Imola, nekem a nyugodt, békés, szeretetgombóc.
Klárikánk a tűz, az elevenség, a pezsgés.
Mindketten csodálatosak és mindketten pont így vannak jól és jó helyen.
Nagyon Sok Boldog Szülinapot kívánok!
Köszönöm Neked a játékot és, hogy újra olvasatlak.
Szeretettel: Ági

Szitya írta...

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a szívig hatoló szavakat! Felolvastam őket az érdekelteknek (és ha még valaki érez kedvet az íráshoz, csak bátran!)
Szerintem minden leírás találó, csak talán a kamaszodás Imót kicsit harsányabbá, míg Klárit visszahúzodóvá tette.

Dius írta...

Nahát.. erről jól lemaradtam. :) De még nincs késő talán.
Nekem Imó a mindig megfontolt, mindig tudatosan döntő és mindenkit szeretős lány, aki szerintem azért a maga csendességében mégis egy tűzrőlpattant, határozott személyiségű kamasz lesz.Klári pedig az, aki szerintem mindhárom testvéréből hordoz magában valamit, és valamiért ettől olyan kis különleges lett közöttük.:)
Isten éltesse őket. :)

Szitya írta...

Erről nem lehet lemaradni, Dius! :) Köszönöm szépen!!!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.