Pages

2019. július 19., péntek

Sor

Szerdán este értünk haza a nyaralásból, így tegnap, munka után, bevetettem magamat egy "szupermarketbe", az A-val kezdődő négybetűsbe. Hát, el is töltöttem ott némi időt, végigvéve a listámat.

A pénztárnál állva, majd pakolva a töménytelen mennyiségű cuccot (hatan vagyunk ugye alapból, plusz Zita Bálintja is gyakran van nálunk, ma még vendégek is jönnek, és a nyaralás előtt már csak feléltük a készleteket), lemondóan állapítottam meg azt, hogy én vagyok az, aki miatt inkább egy másik sorba állnak az emberek....

(Néha egyébként, a csodálkozó/furcsálló/fitymáló tekintetüket érezve magamon, el szoktam kezdeni szabadkozni, hogy nagy család vagyunk. Egyébként tudom, hogy valami házhoz szállítást kellene használnom, de ami az élelmiszert illeti, szeretem azért látni és én magam kiválasztani, amit megveszek. De egy biztos: nem nagyon szeretek bevásárolni, pláne "nagy-bevásárolni".)

 

4 megjegyzés:

Penny Lane írta...

Mi nagy Aldisok vagyunk. Húst, felvágottatokat, tejterméket ott szoktunk venni, de a nehezeket legalább 4 éve házhoz szállítással vesszük. A Tesco is jó, az Auchan is jó és láttam, hogy van már Spar házhoz szállítás azt is ki fogom próbálni. :) Sok terhet leveszek az ember válláról a házhoz szállítás és rengeteg időt lehet vele spórolni. Én már telefonos appon keresztül újrarendelem 3 perc alatt, amit kell. Esetleg próbáld ki. :)

Ditke írta...

Ezt úgy érzem, mintha szabadkoznál, nem értem. Kinek mi köze van hozzá, hogy mennyit vásárolsz? Nagy család/vendégség/házibuli/havi nagybevásárlás/másnak_is_vásárlás... nem mindegy? Nem ellopod, kifizeted. Ha valaki beáll mögém két banánnal, azt amúgy is előre engedem, amúgy meg ha valaki nagyon siet akkor megkérhet udvariasan és biztos te is előre engednéd. Ha meg még másik sor is van, akkor igazán nem lehet okuk panaszra... A házhoz szállítást nem próbáltam, biztos jó, de otthon kell ülni és várni őket, engem az jobban zavarna.

Névtelen írta...

Szerintem semmi okod furcsán érezni magad. Én négyőnkre szoktam hetente egyszer bevásárolni a Sparban, és akkor nekem is tele van a kocsim, mert minden napra főzök, tízórai, reggeli, vacsora, rengeteg mindent veszek. Cserébe a hét többi napján csak zöldségeshez kell menni. Nekem is mindig tesznek ilyenkor megjegyzést (csak egy tejért ugrott be, igaz?), de akkor mindig azt válaszolom, hogy muszáj elintézni vmikor a nagybevásárlást.
Annamari

Szitya írta...

Sziasztok!

Köszi a tippeket és a bátorításokat! Tuti, hogy rászánom magamat a házhoz-szállításra valahogyan. De igazad van Ditke, az sem jó, ha ő rájuk kell várni. De valahogy majd csak kimatekozom, hogy ez ne legyen gond.
És persze, tudom, hogy nem kellene magamat kellemetlenül érezni, hiszen semmi rosszat nem csinálok, de valahogy mégis zavarba jövök néha.