Pages

2014. szeptember 5., péntek

Második felvonás: egy hét a Paradicsomban

Óriási nagy szerencsénkre, minden nyáron elutazhatunk egy hétre a Szüleimmel - a Szüleimnek köszönhetően. Az idei kényeztető hetet "kivételesen" nem imádott Garda-tavunknál töltöttük, hanem egy másik pazar helyen: Cipruson!

Kissé izgultunk, mi, felnőttek, hogy minden stimmel-e majd; ugyanis utazási irodán keresztül foglalták le Anyuék a kilencfős utunkat (rajtunk és rajtuk kívül még Gergő unokaöcsém is velünk tartott), és hát a magyar utazási irodákkal kapcsolatban voltakmár kellemetlen tapasztalataink; no meg, lássuk be, a hírük sem túl jó. Nos, ezt a hírüket most alaposan feljavították nálunk, egyszerűen tökéletesen szerveztek meg minden részletet.

Tehát, izgulva és izgatottan szálltunk fel a fapados gépre a szimplán csak a kergeségig feldobódott gyerekekkel. A repülőút még Zolit is nagyon felvidította: örült, hogy egy olyan úton vesz részt, amely során egy métert sem kell vezetnie! Szóval, feladtuk a bőröndjeinket, letelepedtünk három sorba, és élveztük a repülőutat! Utána pedig az igen flottul szervezett folytatást: a buszos transzfert a Nissi Beachnél található szállásunkig, a szobáinkat, amelyikből kettőnek a terasza a szállodát keresztül-kasul átszövő medencerendszerben végződött, a gyönyörű strandot, a finom homokkal és fantasztikus vizével, a hőséget, amelyen sokat enyhített a parti bár remek koktéljai - az igazán bájos, kedves és nagyvonalú bártulajdonos társaságában, a remek ételeket, amelyeket egy pazar svédasztal keretében kóstolgathattunk a szállodában mind reggelente, mind esténként, a ciprsui kedvességet, a vidám kártyapartikat, a hatalmas fürdőzéseket - felváltva a tengerben és a medencékben - az őrületesnek tűnő paplanernyőzéseket (hát, ebben azért nem mindenki vett részt :) ), a nyugalmat, az olvasgatást az árnyékban, az esti borozgatásokat és bridzspartikat, a remek nyaralást, no!

Akkora hőség volt egyébként (imádtam a meteorológiai előrejelzéseket is, amiket rendszeresen leellenőriztem a nyaralás előtti napokban: zavartalan napsütés, 36 és 38 fok közötti csúcshőmérsékletekkel), hogy a fürdőzésen és az árnyékban (vagy légkondiban) való hűsölésen kívül nem sok mindent volt kedvünk csinálni. Egyik este elkirándultunk Ayia Napába, amiben a legnagyobb "buli" tulajdonképpen az odajutás volt a meghosszabbított, limuzinszerű Mercedes-taxikban. Maga a város nem volt számunkra vonzó: bolt-bolt hátán, harsányság és turista-"vadászat". Zita és Gergő tettek egy hajókázós utazást egyik nap, nekik nagyon tetszett, de én még ennyire sem vágytam, bevallom. Tény, testileg-lelkileg fáradt voltam (a munkahelyi viszontagságokat nem részletezném ebben a blogban, de ez lehetett az oka ennek a fáradtságnak). Jó móka volt az a hajókázás is, amikor a paplanernyőzés miatt mentünk ki a tengerre. Én csak fotósként, Zoli egyszer Klára unszolására és Gergő részvételével adta rá a fejét, egyszer pedig Zita kérésére vágott neki a kalandnak - de nem bánta meg!

Összefoglalva: ideális "semmit-tevős" családi nyaralás volt ez, pihentető (habár az éjszakai focimeccsek némileg bekavartak :) ), és az utazási irodák iránti fenntartásaimat is alaposan elkoptatták. Ciprus gyönyörű, nagyon tetszett, a Ciprusiak nagyon kedvesek voltak - talán csak az volt a furcsa, hogy szinte több orosz szót hallottunk, mint görögöt :)

Ajánlom mindenkinek, aki igazi pihenésre vágyik, és nem győzöm megköszönni a szüleimnek ezt a fantasztikus hetet!
Nagyon tetszett a ciprusi zászló

És nagyon tetszett egész Ciprus :)

Nagy családi - nagycsaládos nyaralás

Imola portré

Klári portré

Emma portré

Zita-kép

És mindezen gyönyörűségek szülei.... :)