Pages

2011. április 22., péntek

Terítéken a szerkesztő

Vagy írhattam volna azt is, hogy "akasztják a hóhért".
Egy sűrű, rendhagyó forgatási héten vagyunk túl. Ugyanis most nem csak a megszokott, és jól bevált szakácsunk OZ állt a kamerák elé, Buza Sanyival főzőcskézni, hanem jártak nálunk különböző elegáns szállodák séfjei, a játékunk nyertesei, Móni a mi kedvenc munkatárs-gasztrobloggerünk, és hát igen... Összes, a forgatáson dolgozó kollégám nagy (kár)örömére, úgy hozta a sors, hogy nekem is "kamerák elé" kellett nekem is állnom Buza Sanyival. Miután ő is meg akart tanítani egy receptet (süteményt, naná!) valakinek, és miután a szervezés nem nagyon adott neki más lehetőséget, a forgatási szünet két napjának végén felhívott, és közölte: úgy gondolta, hogy én leszek az "áldozat". És lőn....
Megmutatom képekkel.
Az első fázis, ami teljesen feldobott, pont nem lett rögzítve, azaz: pompásan kisminkelt a sminkesünk. Hát, ahogy azt Laci barátunk-kollégánk "kedvesen" megjegyezte, be kellett mutatkoznom a tükörképemnek...
Itt már a mikrofont szereli a mi csodatévő Alexünk, a hangmérnök.
Sanyi kárörvendően, ámde mégis olyan kedvesen felkonferál.
No, nekiláttunk.
Igen, gyakorlatilag "együtt kavarunk"!
Csak bizonyítékként, hogy igen, ezt mind rögzítették a kamerák.
Sanyi magyaráz, én igyekszem.
Talán a legjobb kép: Sanyi azt a csuklómozdulatot próbálja nekem megmutatni, amivel a sodót kellene kevernem.
Kóstolás.
Megsült a felfújt.
Sanyi meglehetősen plasztikusan magyarázza, hogy hogyan fordítsam ki a formából, és hogyan ne...
Sikerült!
"Igen, kedves velünk együtt sütő, így kell kinéznie!"

"Na, Szilvi, akkor most vágjad fel!" (Ez az előző kép előtt volt, de most már nem szerkesztem át..)
És íme, a végeredmény: grízfelfújt borsodóval!
Hamarosan az oldalon!

Tartottam tőle, hogy azt mondom a végén "never ever again" (soha-soha többé), de nem így lett. Úgyhogy már "forralom is a bosszút".

4 megjegyzés:

MJ írta...

Szépre sikeredett. :) Kellemes Húsvétot kívánok!

Timi írta...

Remélem valami extrát tanítasz Sanyinak.Ha érdekel van egy tuti desszert receptem almás krémes,kell keverni,nyújtani,reszelni,és óvatosan
bánni a megsült lapokkal.De gratulálok,és további élménydós együtt keverést,kavarást kívánok.
KELLEMES HÚSVÉTI ÜNNEPEKET és sok locsolót a négy leányzónak és persze neked is.:-))))
De ha főételt szeretnél arra is van tippem káposztás bab!!!!!

Andrejja8 írta...

Szia Szilvi!
Régóta olvaslak, de most nem tudok csendben maradni.
Szeretnék gratulálni tegnap, a Metropolban megjelent a Laptopkonyhás cikkhez!! :)
Először csak a kép volt ismerős, Buza Sándor a zöld pólóban, majd láttam a honlapcímet, végül pedig a nevedet is.Úgy megörültem, gyorsan el is olvastam!

Kellemes Húsvétot és sok locsolót Neked és a 4lánynak! :)
Egy "zugolvasó": Andi

Szitya írta...

MJ-nek és Timinek köszönöm, Andrejja8, neked pedig külön örülök!!!