Pages

2012. január 18., szerda

Majomkodtunk

Egészen fura nap volt a tegnapi. Jó is volt benne (egy érdekes és fontos tárgyalás), meg rossz is (lebetegedett Emmus, az autóm meg nem gyógyult meg...), de főként kusza lett valahogy. Ennek az összevisszaságnak a végén, az Ikrek és Zita teljesen felpörögtek, és az akkor már elalvófélben lévő Emma gépével "szórakoztak". Én közben leckét próbáltam ellenőrizni, no meg az Elsősök briliáns félévi felmérőit aláírni. Ők meg ugribugriztak, pózoltak körülöttem, és néha engem is belesodortak. És mivel ritkán kerül rám a sor fotó-ügyben, gondoltam, felteszek ide a blogba is párat....
 Zitussal összebújva - Klára által fotózva
 Barnák ölelésében - puszikkal
 A kép jó - Klára ujjacskájáról is... :-)
 Leckét ellenőriz a szigorú anya
Klára szép - Zita szerető szemén keresztül
Egészen érdekes az új generáció viszonya a fényképezéssel. Teljesen más a hozzáállás - hiszen szinte bárki tud már bármikor kattintani - mobillal, vagy egyáltalán nem elérhetetlen árú fényképezőgépekkel.
Kattintgatnak ezek a "mai" gyerekek, rengeteg kép készül, akár suliban, útközben, itthon, kevésbé különlegesnek tűnő alkalmakkor. Persze ez nem kritika. Csak megállapítás. Ahogyan az is, hogy ezeknek a képeknek milyen utóéletük van még. Zitus már ujjgyakorlatként éli meg a mindenféle kép-varázslásokat, amikkel ilyesmiket hoz létre:


Meg ilyen egészen vicceseket, mint például ebből:
ezt:
Gondolom, ezzel még semmi extrán-különleges dolgot nem mutattam, csak engem, egy generációval arrébb, nyűgöz le. Kíváncsi vagyok, hogy egy évtized múlva, mennyire tűnik majd ez avittnek...

12 megjegyzés:

MJ írta...

Remek képek lettek. Néha én is "bohóckodok" a képekkel. :)

Gesztenye receptjei írta...

De aranyosak vagytok:-))9 Nagyon jók a képek:-))

Agnes. írta...

Nagyon jo kepek Szilvi:) Mind nagyon szepek vagytok!

puszillak:)

Juli írta...

Szép képek... nekem nagyon tetszenek! És hatttttalmas ötlet, hogy a fényképek a radiátorra vannak mágnesezve (ugye? Hűtőmágnessel vannak ott?)

Dius írta...

Nagyon jó móka volt. :)
Az a költői kérdés a végén pedig.. nos, erre én is kíváncsi leszek. :)

A remek félévikhez meg gratulálok. :))

Szitya írta...

Köszi a bókokat!
És igen, Juli, jól látod: hűtőmágnessel rögzített képek a radiátoron! (Folyton átvariálja, de pont ez a jó!)

AnikÓ írta...

Szilvi, nekem állatira tetszenek ezek a képek!!!
:) puszi nektek

Szitya írta...

Köszi!!!!

ingyom bingyom írta...

Kedves Szilvi!
Két kérdésem lenne, ha megtennéd és válaszolsz rá!
Hányadikos most a második gyermeked, nem véletlenül negyedikes? Bocs nem vagyok tisztába vele.
Ha igen ha nem mondanál-e egy pár jó szót a most negyedikes tanítónénikről, akik szeptembertől elsősöket kapnak. Úgy hallottam az egyik Hilda néni, őt ismerem, a lányával (meg a Ti uncsitesó és szerint egy kicsit zseni... "Danikával") egy évfolyamban járt annak idején az én lányom. A másik Réka néni. Mindkettőről egyelőre jókat hallottam a Hilda néni anyásabb, a Réka néni katonásabb.
Réka nénit nem ismerem.

Csak pár szót írjál nekem, rokon gyerekeknek kell iskolát választani, azt tudom, hogy a Hermann és a Tanoda a legjobb, de tanítónéniket nem ismerek. Mielőtt belevágnának a szombati előkészítőbe mondani szeretnék nekik pár szót.

Köszönöm, ha rám szánod az idődet, és bocsi a zavarásért!
Puszi!
Mariann voltam!

ingyom bingyom írta...

Bocs, gyors voltam, mint általában és a ha igen, ha nem, után nem tettem vesszőt.


Bocsi!

Szitya írta...

Kedves ingyom bingyom!
Nem szeretnék rosszat írni senkiről, előre leszögezném.
Emma Réka nénihez jár, és valóban negyedikes. Az első naptól az utolsóig imádta (imádja), és már most görbül a szája, ha arra gondol, hogy most jön az utolsó félév.
Hogy katonás lenne? Emma szerint vicces, nagyon vajszívű - de követel, végtelenül rendszeres, sűrűn tájékoztat minket e-mail-ben. Nem közvetlenkedik, de odafigyel mindenre.
Én mindenkinek őt ajánlom, nyugodt szívvel.
Ha bővebben is szeretnéd a véleményemet, akkor írjál bátran a balogh.ficsor@gmail.com-ra! Szívesen válaszolok, már több olvasómnak megtettem.
Üdv,
Szilvi

Zita írta...

igen,anyu,"egészen jól" bánunk a fényképekkel! :)