Pages

2013. szeptember 5., csütörtök

A nyári névnaposról

Meg szeretnék emlékezni az idei Klára-napról is, mégha ilyen megkésve is. A hosszabb, augusztusi nyári szabadságom annyira abszolút volt, hogy csak alig-alig adódott internetes lehetőségem, lévén, hogy az én laptopom elromlott, Zolié meg csak akkor volt ott, amikor Zoli maga is, akkor meg ugye még kevésbé volt kedvem és időm a nettel törődni. Így aztán Klára-napon sem jutottam géphez, nem tudtam akkor megköszönteni őt, ahogyan azért szoktam, mióta blogot írok.

Szóval ez a drága gyermek nagyon készült rá, mint minden évben. Ikergyerekként nyilván a névnap nagy jelentőséggel bír, mivel ez az egyetlen saját ünnepe... Aranyos volt, mert leghőbb vágya az volt, hogy minél többen ünnepeljük őt, méghozzá a Balatonon. Ebben, sajnos kissé csalódnia kellett, nem sikerült annyi családtagot odacsődítenem, amennyit szeretett volna. Amiben nem kellett csalódnia semmiképpen sem, az ahogyan megadtuk a módját a dolgoknak. Különöseb ajándékokra nem vágyott, egy szörfös fürdőnadrágot (olyan térd fölé érőt) és esetleg egy szörfös pólót (olyan decathlonosat) szeretett volna csak - meg egy kaktuszt... :-) De többször jelezte, hogy vágyik muffinra és pizzás csigákra, no meg az általa igen kedvelt gyerekpezsgőre. Már reggel ünnepi asztalt terítettem neki, amit nagyon értékelt, és csak vigyorgott....
Nagyon várta már a "díszvendégeket", azaz keresztszüleit és a kislányukat. Időközben a szüleim is befutottak, Zoli már ott volt, az anyukája is. Ennyien "buliztunk" hát (meg persze a testvérek és én...). Minden apró ajándéknak örült, csillogott a szeme a pezsgővel való koccintáskor, és hatalmas örömet tudtam neki okozni azzal, hogy a poharakra kis műanyag megjelölő-állatkákat biggyesztettem, egy-egy muffinra meg amolyan "koktélernyőcskéket". Imádom Klárában, hogy úgy tud ilyen apróságokat értékelni! Tőlünk, a szörfös gatya mellett, még kapott egy icipici plüsskötésű noteszkét, "Titkocskák" felirattal - hát el nem tudom mondani, hogy mennyit áradozott róla még napokon át....

A nap végén még levonultunk a Balcsihoz, hogy felavassuk az új fürdőnadrágot. A vízben sokat nem voltunk, mert aznap kissé hűvös volt (ez egy vasárnapi napon volt, a névnap előestéjén), de a Balaton-parton lenni mindig jó, és bármilyen napot - legyen az ünnep vagy sem - megkoronáz.

Ilyen volt tehát a 2013-as Klára-nap, ami ismét emlékezetes marad számunkra, csakúgy, mint ekkor és ekkor és ekkor, no meg ekkor is.
Ünnepi reggeli

Keresztanyai puszi

Egészségedre!!! Koccintás gyerekpezsgővel.

Ünnepi muffin-evés

Boldog ünnepelt lufi-nyuszival, a pizzás csigák mögött.

0 megjegyzés: