Pages

2008. október 27., hétfő

Címszavakban - Zsúr

Krónikási feladataimmal rettentően elmaradtam. Így aztán csak néhány címszóval és mondattal foglalnám össze az elmúlt kb. tíz napot.
Volt ugyebár a híres, az első, a fergeteges zsúr - az Ikrek negyedik születésnapjára. Ezt várták a legjobban és kellő vehemenciával vetették bele magukat - az Aprónép Játszóházban. Csúszda, pörgő, vármászás, kergetőzés, minden volt. Vidámság és kimelegedés.A csúcspont a torta volt - természetesen. Nagyon extra süleményt rendeltem nekik - hát örültek is neki, így ni:
Most akkor már megmutatom azt is, hogy mi volt a káprázat tárgya:
Igen, Hamupipőke vára, tornyostúl, hercegnőstűl és hercegestűl és még hintóstúl is. Nagyon tetszett nekik. Én meg közben jegyzeteltem - már tudom is, hogy nem is lenne olyan bonyolult valami hasonlót rittyenteni legközelebb....
A tortaevést még egy kis pisztácia-illatú füst és rengeteg buborék érkezése dobta fel:
Bő két óra bulizás után minden kis apróság kimerülten, de elégedetten távozott a tetthelyről...
Ja, azt még nem is említettem, hogy a legnagyobb nyertese a zsúrnak Zita volt, aki egy bűbájos barátnőt szerzett magának egy Lili nevű kishölgy személyében Ő a mi Ikreink csoportársainak - szintén Ikrek! - nővére!

0 megjegyzés: