Pages

2008. október 17., péntek

Szülinap

Úgy várták már! Számolgattuk kicsi ujjaikon, hogy mennyit kell még aludni. A születésük napjáig, a "családi buli" napjáig és a zsúrjukig. Mert már az is lesz. Kérték. Hiszen a Nagyoknak is van mindig....

Eljött hát a napja! Reggel kijött a két kis hálóinges tündér! Agyonpuszilgattuk őket és odaadtuk az ajándékukat: egy-egy lovagló-kobak, egy-egy lovagló-nadrág és egy-egy Bogyó és Babóca! Örültek a Drágák!
Nekem meg ilyenkor bepárásodik a szemem. És bevillanak képek. Arról, amikor -szülés után -félig eszmélten rámrakták a két kis csomagot.... Majd a kórházban, a hormonok bálja közepette, bömbölt a két kis Csillag és bőgtem én is: hogy lesz, hogy fogom csinálni? És lett valahogy. Nagyszerűen!
Eszembe jut, ahogy Zoli tolja az iker-babakocsit a horvát tengerparton, a két Nagy pedig sétál a babakocsi mellett. Eszembe jut, amikor az alig kéthónapos Imót viszem a fülészetre, felszúrni a fülét.... Vagy, amikor az első hetekben, itthon, beraktam őket egy ágyba, szorosan egymás mellé, mert úgy gondoltam, hogy biztos hiányoznak egymásnak.
Eszembe jut, hogy rácsos ágyukban ugrálva mekkorákat hancúroztak, kacagtak egymáson és egymásnak, a délutáni ébredés után.
Eszembe jut, ahogy mind a két babócát betettem ilyen kis baba-nyugágyakba és mindkettőnek a szájába dugtam a cumisüveget - és nem mozdulhattam, amíg meg nem itták.
Eszembe jut, ahogy felvettem őket együtt, egy-egy vállamra, mert bár majd megszakadtam, egyiket sem akartam sírni hagyni....
Hallom, ahogy Klára mostanában azt mondogatja: "Jó kis tesó ez az Imó!" És Imót, ahogy noszogat, mert büntetésből nem adok rágót Klárának: "Adjál már neki, Ana, hallod, hogy sír szegén!"
Telepakolták az utóbbi négy évünket édes emlékekkel. Várom a többit is! Örülök, hogy Klára és Imola a mi családunkat választották! Szeretem őket.
Boldog Születésnapot, Drága Ikrecskéink!!!!!!

6 megjegyzés:

Timi írta...

Boldog Szülinapot, Imó és Klára!!!

Jaj, Szilvi... most meg az én szemem lett párás! :))))

(és olyan jó volt, ahogy olvastam, mit hogyan csináltál az Ikrekkel, beugrottak dolgok nekem is: nálunk is így volt!! ez is, meg az is, meg amaz is... pedig akkor, amikor ott volt a 2 picó, elképzelni se tudtam, hogy hogyan bírkózom meg "velük"... )

És már 4 évesek... jajj :(
Öregszenek a gyerekeink, nem? :))))

Szép napot kívánok Nektek, mosolygósat és emlékezőset, meg picit könnyezőset... ölellek: Timi

Dius írta...

Nagyon boldog születésnapot lányok!

Bogár és Gerti írta...

Nagyon boldogságos sülinapot csajszikák ;)
Annyira jó ikrecskék vagytok :) Igazi nagybetűsek :)
Titeket nem választ el semmi sem ezen a világon ;)
Mivel, még nem anti sminkeltem, csak bele, bele olvastam... de kishíján csípni valami a szemem :-P :$
Puszi

Ági írta...

Isten éltesse ikrecskéidet sokáig. Nagyon sok vidám, boldog percet kívánok nekik és nektek is. Tündéri képeket gyártott a fotós.

Ágnes

sedith írta...

Isten éltessen benneteket, lányok!!! Legyetek boldogok, egészségesek, és mindig szeressétek egymást!!!
Puszilunk sokszor: Edith, Kriszta és Boróka

Vera írta...

Nagyon-nagyon boldog szülinapot kívánok a két kis tündérnek!

Nagyon megható ez a bejegyzés, attól függetlenül ispárásodik nekem is a szemem, hogy nálam is a "hormonok bálja" zajlik éppen, ahogy Te írtad!
Ja, és minden elismerésem, hogy ilyen szépen felneveltétek eddig (is) a négy palántát.Tényleg. Mert hogy bennem is állandóan az merül fel pár napja, hogy hogy is fogom csinálni én ezt az egészet, pedig az én 3. csemetém egyedül érekezett, és ez is mekkora feladat.
Sokat gondolok Rátok, hogy Nektek is sikerült túlélni nehéz időszakokat, és ez erőt ad! :)

Sok-sok ünnepi puszi Nektek!

Vera, aki szintén az okt. 17-én születettek táborát erősíti ::))
(kereken 25 év van köztem és lányaid között :) )