Pages

2010. június 29., kedd

Csak mert

Felteszek ide néhány képet.
Csak azért, mert egy igen elfogult anyuka vagyok és nem tudok betelni velük.
Csak azért, mert a múlt hétvégi lovas verseny jó téma volt.
Már "csak" azért is, mert olyan bájosan elegánsnak találtam ezt a "jelmezt", amit magukra kellett húzniuk...
Csak azért, mert Zoli volt olyan drága, hogy meglepte pár hete a családot egy új fényképezőgéppel - pótolandó a tavalyi nyaralás során elszenvedett betörésünkkor ellopottat.
Csak azért, mert tele vagyok jó érzéssel a csajok irányában és ezt valahogy ki kell fejeznem.
Csak azért, mert roppant mód büszke vagyok arra, hogy Zita és Emma a mi lányaink. És persze Klára és Imola is!
Csak azért, mert valahogy meg kell köszönni az Életnek azt, hogy ők megadattak nekünk - csakúgy, mint Klára és Imola is.
Csak azért, mert gyönyörűek és mert a képek is szépek.
Csak - mert!

Csak azért, mert szeretem őket. Mind a négyet. És az apjukat is.
Csak azért, mert jó nekem.....

1 megjegyzés:

JuditAu írta...

Úgy irigylem a lányokat ezekért a lovas élményekért... :)