Pages

2010. október 22., péntek

Zsúrbuli

Klára és Imó születésnapi ünnepségsorozata tulajdonképpen teljes volt. Volt közös gyertyafújás is:

Volt gyertyafújás külön-külön is:


Volt fergeteges zsúr, amit immáron a harmadik alkalommal is a meseparty-s kedves hölgy, Simon Ági meghívásával tettünk felejthetetlenné - és számomra is élhetővé. Ugyanis azt már jó ideje tudtam, hogy nem lesz szinte semmi időm a készülődésre.


(Klára és Imó a két nagy barátnővel)
Volt családi ünnepelés is, még a zsúr napján, délután. Eljött mindenki, aki tudott és a Kicsik fantasztikus ajándékokat kaptak (köztük Klára egy "csillagleső távcsövet" - de erre majd igyekszem külön is visszatérni).

A zsúrra készült - az utolsó pillanatban - saját ötletű és kivitelezésű meghívó is, akadt díszítés és lufi is. Az oviba is eljuttattam két tortát, így ott is elénekelték a pajtások nekik a "Boldog születésnapot!" nótát.

Sőt, az itthoni duplamenetre még négy tortát is sikerült összehoznom: egy "sima csokisat", egy "Sport-szelet tortát", ahogy Móni készíti, egy málnás csodát (ahogy Lajos Mari készíti...) és a kedvencemet, egy teljesen önálló fejlesztésű gesztenyés tortát, ami nem indult biztatóan, és végül a legaranyosabb lett:

És mégis, mégis, mégis... Valahogy nem volt még kerek a dolog. Valószínűleg attól, hogy mindent rohanva kellett előkészíteni. Vagy azért, mert egy nagyon fárasztó, kialvatlan hét után, még az éjszakába nyúlóan sütöttem-főztem, így az ünnepségre már alig álltam a lábamon. És az is biztos közrejátszott, hogy szegény Zoli is lebetegedett aznapra. Meg talán feszített a további sok teendő, ami várt/vár rám.

Így aztán, amikor Klára felvetette - teljesen jogosan -, hogy idén nem volt "saját napjuk", azaz egy gyerek és a két szülő típusú időtöltés, teljesen igazat adtam neki. és azzal biztattam, hogy noha ez elmaradt, még a szülinapi ünnepségnek tudhatja majd be azt a hétvégét, ami következik. Mert elvisszük őket a nővéreikkel egy - remélhetőleg - mesebeli helyre. Ezen hely oldalára látogatóktól azt kérdezik elsőre, hogy elegünk van-e a rohanásból, szeretnénk-e elfelejteni a mobiltelefont, szeretnénk-e teljesen kikapcsolódni. Hát igen.

Nos, remélem, hogy két ott eltöltött éjszaka után végre teljesség érzetem lesz.

10 megjegyzés:

JuditAu írta...

Szilvi, ezt komolyan Te sütötted???? Jöhetnél hozzánk is egy-egy szülinapra tortafelelősnek... :)
Remélem kipihenitek majd magatokat, Zolidnak meg jobbulást!

Vivien írta...

Nagyon cukik a sminkek. :)) Biztosan jó volt a buli, amilyen lenni szokott. :)

A torták istenien néznek ki!!! Már az első gesztenyésnél rácsodálkoztam az ötletre, amit sehol sem láttam még: kívül sült gesztenyével van díszítve. Tök jó ötlet. És valóban mutatós, ahogy a többi is. Én mondjuk ezeken nem lepődök meg, mert láttam több általad készült tortát, így tudom, hogy mindig kiteszel magadért, és ahogy írtad, ha kell éjjel is dolgozol, csak hogy örömet tudj szerezni. Szerencsére hálásak a Lánykáid is érte!

Jó megérdemelt pihit kívánok!!! :)

Puszi.

Vivien

Lepkevár írta...

Óóó, hát én még nem is kívántam nagyon sokat és boldogat, úgyhogy most pótolnám is! :)

Jó hangulat, vidám gyerkőcök és azok a torták...! :D

Szitya írta...

Hát, Vivi, ha már így kiszúrtad a sült gesztenyét... Elárulom, hogy a gyerekek körében, annak nagyobb sikere volt, mint magának a tortának (no, a délutáni bulin azért megnyugtattak a felnőttek, hogy a torta ízével sem volt gond... :-) ). Úgyhogy el is határoztam: a legközelebb bulira sütök majd frissen egy nagy adag gesztenyét!!!

kata írta...

Nagyon sok boldogságot a lánykáidnak, kicsit megkésve, de annál nagyobb szeretettel. Meg is hatódtam, hogy már hat évesek. Valahogy ők megálltak nekem a növekedésben, tiszta hülye vagyok. Zita és Emma nem, de az ikrek! Esendő bocsánatom a nagylányoktól, akikre eddig pici ikrekként gondoltam.

Szilvi fantasztikus vagy, többszörösen is gondolom.
A tortáid miatt.
A lányaid miatt.
Ahogy hozzányúlsz mindenhez.
Fantasztikus dologba fogtatok, már alig várom, hogy kipakoljam a laptopot a konyhába! :)
És most megint jön a fantasztikus vagy rész.
Hogy összehoztátok és ahogyan, hogy a Mónit választottad.
Komolyan mondom rég kapcsolódtam ki ennyire jól, mint amikor titokzatosságod okán felkerestem Móni blogját. Mindent megértettem, hogy miért ő. Nem hittem, hogy a csirkekopasztás bármennyire is érdekelne, de faltam a sorait, meg a fiáét is. És most megint jön a fantasztikus rész, tudom unalmas vagyok, de a Móni is az.
Zabáltam a sorait és alig várom, hogy főztjeit is.

Remélem a várt programon megjön a teljesség érzése is Neked, nagyon kívánom, hogy így legyen.

Ölel,
Kata

kikocs írta...

Örülök, hogy ilyen szuperül sikerült a szülinap! Látszik a gyönyörű lányaidon is az öröm. És tényleg nagyon szépek a torták :) Gratulálok!

Vivien írta...

Szilvi, sos-ben kéne a gesztenye tora receptje, főleg a krém. Ha szabad. :)

Köszi előre is. :)

Szitya írta...

Drága Kata!
Látod, ezért sajnálom, hogy már nem blogolsz. Senki sem tud úgy írni, mint te... A hozzászólásod összes szavával meghatottál. és Móninak is jeleztem, hogy van, mi felvidítsa itt, nálam... :-)

Ölellek!
Gyere máskor is!
Szilvi

Szitya írta...

Kikocs!
Neked is nagyon köszönöm az utóbbi hozzászólásaidat!
Szilvi

Szitya írta...

Vivi!
megy a recept mailen!