Pages

2010. október 27., szerda

Zűrzavaros Halloween

Fogom a fejemet... Amikor legutóbb a pincében járva, téli-nyári kinőtt-belenőtt ruhákat válogatva, szembejött velem a boszi-jelmez egy zacskóba belezsúfolva, ugyan MIÉRT NEM fogtam meg és hoztam fel, hogy könnyen elérhető legyen a közelgő Halloweenre? Vagy megtettem, csak a könnyen elérhető hely olyan bombabiztos, hogy nem lelem? UGYAN MIÉRT NINCS az a boszi-jelmez az összes többi jelmezzel, amikre viszont ráakadtam?!? UGYAN MIÉRT NEM kezdtem el a keresgélést hamarabb? UGYAN MIÉRT vagyok olyan szervezetlen anya, hogy még egy tököt sem faragtam? Mit nem faragtam, nem is vettem!!!!
Szerencsére, Zoli ma hamar hazaért, és átvállalta tőlem a Halloweenes "sétát", a szokásos őszvégi fagyoskodós menetet, ami minden évben a Sashalmi Tanoda egyik legjópofább programja (csak mindig nagyon fázós....).Idén, Zoli megnyerte mind a négy csajt. Akik szokatlanul rugalmasan kezelték a szervezetlenséget, a szó szerinti "töketlenséget" (szerencsére van két mécsestartónk tök, illetve szellemformával, pont ezekre az alkalmakra), a felkészületlenséget,a jelmeztelenséget.
Emma ördögnek "maszkírozta magát": Felragasztott egy fekete hajráfra két pirosra színezett "papírszarvat", a hajráfot apja egy fekete sapkájára húzta (a sapkát meg a fejére...). Van még rajta fekete nadrág, fekete kabát (Zitáé) és fekete sál. Meg erősen kihúzott fekete szemöldök és valami barázda vagy bajuszféle. Naggggyon félelmetes.... Nála már csak Zita az jobban. Aki éppen, hogy csak beesett edzésről, és csak némi "sminket" vitt fel magára. Amit ő zombiságnak titulált. Zoli javasolta neki, hogy majd mondja mindenkinek, hogy mi az, mert elsőre nem lehetne rávágni. De Zita megrántotta a vállát és azt mondta: "majd ha kieszem a szívüket, rájönnek!" Klára ráakadt egy Mikulás-sapkára, így azt húzta a fejére, alulra pedig a vadonatúj, pirosba játszó síszerelését vette fel, nadrágostul. Legalább nem fog fázni. Kicsit nem oda illő, de legalább jelmez. Az abszolút kakuktojás Imó lesz, aki a pillangószárnyait (tündérszárnyait) óhajtotta felrángatni. Mert mit neki félelmetes Halloween, ő nőből van.... Szóval, talpig rózsaszínben, színes szárnyakkal megy "riogatni" a népeket.
Hogy miért nincs kép? Majd pont ez jutott volna a mai napon az eszembe?!?!

Hát, nem vizsgáztam most ötösre. Sem anyaságból, sem felkészültségből, sem szervezettségből... Megyek is vezekelni: amíg ők kint járják a környék beavatott házait (kb. századmagukkal), angol nótákat énekelve és cukorkákat gyűjtve, addig én kiporszívózok. És sütök palacsintát.
No meg fogadkozom: ezentúl időben felkészülök az ilyen eseményekre....

1 megjegyzés:

Vivien írta...

:) Ez Imónak szól! :)) Nem semmi! Legalább nem megy a többiek után, hanem megmarad a saját stílusánál, ízlésénél. :) Azért Zita szövege sem volt semmi... brrr... nem találkoztam volna Vele szívesen. :P

Mivel a Lányok ilyen jól vették a felkészületlenségedet, nincs miért izgatnod magad. Lassan kezd el megvenni a koszorút az adventi koszorúhoz, aztán a gyertyákat, stb.. :)

Puszi.

Vivien