Pages

2010. december 7., kedd

"Most marad pontosan"

Kissé röstellem, de az a helyzet, hogy mind a négy lányom tehetségkutató-műsor függő... Eddig még Zita nézte talán egy kicsit a legutóbbi Megasztárt, de idéntől... elszabadult a pokol! Azért még azzal nyugtatom magamat, hogy mást viszont semmit nem néznek a "felnőtt csatornákon" és ezek alatt a műsorok alatt is elkapcsolunk, amikor a reklámok és ajánlók jönnek (általában valami jó kis focimeccsre...).

Szóval, az utóbbi hetekben, péntek és szombat esténként lánykáink befészkelik magukat a villódzó doboz elé... és általában végigtrécselik-kommentálják az egészet, pont addig, amíg el nem alszanak. Ez alól csak az a péntek volt kivétel, amikor én dolgoztam, Zoli önfeláldozó módon elvonszolta a két Nagyot élőben megnézni a műsort, a két Kicsi pedig Anyuéknál nézte meg - az első részt.

Az első hetekben én kihasználtam az így felszabaduló időt, és dolgozgattam, persze fél füllel hallgatózva. Aztán szép lassan én is odaszoktam melléjük. A Megasztárt most már bojkottálom, mert Giorgio személyében kiesett az utolsó kedvencem is, az utolsó olyan, akiben én láttam és hallottam "valamit". Mondjuk, a konkurrenciára is megorroltam Wolf Kati nem túl elegáns kiejtése miatt, de azért nem tiltottam le róla magamat. És milyen jól tettem!

Amikor kiállt oda az a kislány, hogy elénekelje a "Most múlik pontosan"-t, számomra megállt a Föld forogni pár percre. A gyerekeink is elcsendesedtek... És ott, akkor, megtörtént a csoda. Az, amiért érdemes minden. Érdemes nézni a műsort. Érdemes zenét hallgatni. Amiért érdemes élni. Olyan szépen szállt az a kedves, meleg és bársonyos hangja, teljesen lecsupaszítva, csak ő meg a dal! Persze, kell hozzá egy ilyen gyöngyszem is. A Quimby verziót már hallottam - noha csak lassan ismertem rá. Azóta meghallgattam a Csík Zenekartól is. De a borzongást, a lebegést, a fantasztikumot Veca tette oda és hozzá. (sajnos azt még nem leltem a youtube-on)

Szóval, én elbűvölten ültem a kanapén - de láttam, hogy a családtagjaim is szinte zavarba jöttek az élménytől. Meghatottságomban még azt is találtam mondani Zitának, hogy most az egyszer megszegheti a tilalmamat és küldhet egy sms-t! Boldogan megtette!....
Aztán megint majdnem pipa lettem, amikor Janicsák Veca nevét utolsóként mondták a biztos továbbjutók között....
Mostantól már határozottan neki szurkolok. Számomra már ő "marad pontosan" és még véletlenül sem "múlhat" el a sikere a bája, az "X-faktor" belőle...Nem tudom, tud-e még majd ilyet, gyanítom, hogy ez szinte lehetetlen. De akinek ez akár csak egyszer is sikerül, boldog embernek mondhatja magát - szerintem. Hajrá Veca!

u.i.: Azért le a kalappal Kiss Tibor előtt is. Noha azt olvastam, hogy ez a dal nem annyira szerelmes vetületű, mint inkább kábítós... De akkor is: "szilánkos menyország" - lenyűgöző szókapcsolat. De ebben Kiss Tibor amúgy is zseniális, a többi dalszövegében is.

10 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez az? http://www.youtube.com/watch?v=7caYserNK68vi

Maculi írta...

http://www.youtube.com/watch?v=NAEyOSHmlzg
én is megtaláltam neked:)
pusz, Mac

kata írta...

Három hete mikor Quimby koncerteztünk Szegeden, arra gondoltam, milyen jó lenne, ha valaki egy Quimby dalt választana az X-eseknél. Teljesült, tök jó, bár én a Csíkosat nem szeretem, pedig jó feldolgozás, mert én az eredetit, de a Veca fantasztikusan énekelte el. Elérte, hogy anyám újra érdeklődjön a zenei ízlésem iránt. :)

És Kati miatt én is pipa voltam.

Edit írta...

nekünk unokatesóm férje pl megsúgta (ő ott dolgozik annál a cégnél, aki kaját szállít a Msztárba) hogy már pontosan tudják, azt ki fogja megnyerni... Jó, mi?
A faktor meg...
Én pl szeretem Norbit, de egyetértek azzal, hogy hangja nincs.. Egyszerűen csak "showman", és emiatt jut tovább.
Párom nézte múlt héten a "bömbölő" vastagcsabát, kérdezi: miért bőg??
mondom neki, hülye vagy... Anyaszíveket lágyít, tesója szavazóit maga mellé állítja ezzel. Az egy tökéletesen irányított sírás volt (ahogy a zsűri is mondta, ő már Profi, és mint tudjuk színész is, szóval nem kell neki sok, hogy sírjon - ha kell )
Nikolasnak nekem eddig csak a Crazy c száma tetszett - asszem első adás volt, Veca meg... egészem mostanáig nem.
De amit most produkált mindkét számmal - hihetetlen jó volt. Bár attól még én sajnos arra jutok, hogy Csaba nyeri meg, azért szurkolok neki
(a másikban szerintem az öregasszony nyer, mert mindig úgy alakítják, hogy a "szegények" nyerjenek, lásd pl. a mesemondó gyereket...)

Szitya írta...

Köszi lányok a linket! megnéztem-hallgattam... A libabőr is elkísért újra... Aztán sajnos beleolvastam a kommentekbe és rossz kedvem lett. Nem azért, mert vannak, akiknek nem tetszett, ez természetes, ez így jó. De az az anyázós, gyűlölködős, irigységtől és rosszindulattól csöpögő stílus, amit emberek arra használnak, hogy egy általuk kedvelt vagy nem kedvelt előadásról vitázzanak.... Na, az elszomorított.

Szitya írta...

Kata! Arra emlékeztem, hogy te imádod a Quimbyt és az külön öröm, hogy neked is tetszett a vecás verzió!

kikocs írta...

Megértem a lányaidat, én is függő vagyok :)
Én haragudtam, hogy Veca bekerült, de nekem is bizonyított, és eddig nem drukkoltam senkinek, de most már elkezdtem neki én is. Bár én a Megasztárt jobban szeretem... Ott Tolvai Renátának szurkolok. Meg Giorgiónak is, de hát ő már sajnos kiesett. Tényleg nem érdemelte meg, de hát a lányok érthető, hogy nem szavaznak rá... :( A normálisabbja meg, aki a teljesítményt értékeli, ahogy ti sem, nem szavaz.

Napsugárkisasszony írta...

Én is Vecának szurkolok!:)

Timi írta...

Mi is nézzük, 21 hónapos lányom figyelmét is leköti egy-egy dalra. Ő egyébként is nagy Viva tv rajongó imádja a zenét, klipeket nézve meg főleg. Ő Norbi rajongó. Én szintén Vica, mint Te.
Én is több értelmét látom ennek a két műsornak (bár a Megát nem nagyon nézem) mint a többinek, még ha vannak benne érdekességek.

Remélem nem gond, ha rendszeres olvasód leszek. Szeretem ahogy írsz, és nem szeretem, hogy mindig keresgélgetni kell a blogot, vagy éppen elfelejtek benézni:)
üdv
Timi

Szitya írta...

Kedves Timi! Várlak akkor a rendszeres olvasóim között! :-)
És le a kalappal, hogy ennyi apróság mellett még van időd bloggolni!!! (leselkedtem ám!)
Szilvi