Pages

2011. július 20., szerda

Vallomás

Őrült vihar tombol tegnap óta, le-lenyugodva majd újra és újra erőre kapva.
Mondták is a meteorológusok, nagyjából.
De most be kell vallanom, hogy miattam van az egész.
Ugyanis mostanra bizonyosodott be teljesen az az eddigi feltételezés, hogy van összefüggés két jelenség között.
Az egyik ugyebár a vihar, az eső. A másik pedig az, hogy én kiteszem a fürdőszobaszőnyeget száradni.
Hiába a függöny a kádnál, hiába minden kérés és könyörgés, mindig eláztatják a lányok a kis szőnyegecskét. Fűtési szezonban a radiátorra szoktam tenni, de most, nyáron, napsütéses időben, inkább kiteszem. De szinte azonnal beborul mindig...
Úgyhogy bocsi mindenkitől, ez az én hibám! Többet nem teszem ki száradni a fürdőszobaszőnyegünket! 

12 megjegyzés:

Timi írta...

Ez nem a Te hibád.A szülinapomon midig vagy legalábbis nagy átlagban esik az eső és nem tudok kerti partit csinálni sem aznap,sem a következő hétvégén de már megszoktam!!!De talán derül 1 kicsit és el is áll az eső.Tedd ki nyugodtan a szőnyeget nem miattad van,de inkább kötélre csipeszeld és akkor meg viccelheted a vihar felhőket!!!Pusza:-)))

khase írta...

Szitya, nalunk ez az automosassal függ össze :))) tegnap delben Gabor szepen megmosatta az autot, delutanra leszakadt az eg, mint mindig, automosas utan :) pont azt mondtuk, hogy el kellene menni valahova Afrikaba, kiallni a sivatag közepere autot mosni, talan ott is esne akkor az esö :D:D:D:D
Szoval nem (csak) a Te hibad :))))
Puszi

Szitya írta...

Orsi!
kamaszkoromban is volt hasonló esőcsináló hajlamom, csak akkor a zöld biciklim használatával! És apukám is mindig pont ugyanezt mondogatta: menjek már el a Szaharába, és ott csodatévőként tisztelnek majd! :-)

Szitya írta...

Timi!
Nincs kötél a kertben, Zolit a hideg rázza tőle... De a szárítót kitehetem! :-)

Újságíró Világvégén írta...

a mi füvünk lassan kezd kiszáradni, de nem mere meglocsolni, ert utána mindig hatalmas vihar szokott jönni :S

Szitya írta...

No lám, Ú.V.!
És még nem jött a vihar arrafelé? Tényleg megvárja, hogy locsoljál...

Lepkevár írta...

Az eső nálunk is az autómosással függ össze. :)

(A kinti kötelet az én férjem sem bírja. Pár napja kifeszítettem egyet a kimosott plüssmedvék kedvéért, amit aztán rövid úton le is szedett. :D)

Timi írta...

Az is segíthet,ha a szárítóra rakod!!!!:-)))

Újságíró Világvégén írta...

Megsajnáltam és meglocsoltam... nem telt el egy óra... bokáig ér a víz a térkövön... tuti működik ez az esőcsinálósdi...

Szitya írta...

Akkor lehet, hogy ebből kéne vállalkozást szerveznünk: te locsolnál, Timi folyton ünnepelne, Orsiék és Lepkevárék autót mosnának, én pedig szárítanék...
Kiszállnánk aszályos területekre, az ott-lakók örülnének, no meg persze, a fizettség láttán, mi is... :-)
Esőcsináló Kft.
Jó lesz így, hölgyeim?

Újságíró Világvégén írta...

tuti, működne

Timi írta...

Kezdjük el Én nem vagyok semmi jónak az elrontója!!!!:-)))