Pages

2010. október 25., hétfő

A teljesség

Valószínűleg, ha a józan észre vagy a pénztárcánkra hallgatunk, akkor nem így zajlott volna a hétvégénk. De mivel az őrültség kategóriát azért nem súroltuk és a szívünk viszont azt diktálta, hogy erre most akkora szükségünk van, hogy azt még a józan ész is beláthatja (a pénztárcával együtt...), mégis elmentünk. És ott volt - szinte - minden: csillagos és holdsütötte este érkeztünk meg a Börzsöny szívébe - és csak azt sajnáltuk, hogy nem hoztuk el Klára "csillagvizsgálóját", főleg, mikor megláttuk, hogy mekkora erkély járt a szobánkkal. A szállodának sajnos nem a romantikus, farönkös részén kaptunk szállást és az is kiderült, hogy hiába Magyarország egyik legromantikusabb elhelyezkedésű hoteljét választottuk, a szakács nincs szakmája csúcsán. Nos, innen a szinte. De ott volt a többi: az együttlét, a nagy pihenések, egy kis pancsolás, sok játék és egy gyönyörű kirándulás szombaton. Nagyirtáspusztától Nagybörzsönyig, onnan pedig vissza, a legendás kisvonattal. A túrát nem egyedül teljesítettük, velünk jöttek igazi túraőrült barátaink, Juliék is. Ők olyan rutinosak, hogy mi vakon rájuk bíztuk magunkat és csak élveztük a gyönyörű színeket, a fákat, a völgyeket, a patakot, mindent. Összesen hat gyerekünk vidáman szaladgált le és föl. És ott volt a teljesség, ami hiányzott. Amire Klára tette fel igazán a koronát, amikor az erdőben lépkedve rámragyogtatta huncut és okos mosolyát, és azt mondta:
"Anya, én még sosem éreztem magam ilyen közel a természethez!!!!"
A mi négy erdei manónk....

Klára, a természetimádó
A kisvasút, amikor még szembejött velünk

A kisvasút, amire, pár óra elteltével, felszálltunk, a nyitott részre, mivel a gyerekek ehhez ragaszkodtak. Mi meg bevállaltuk a fagyoskodást - a kedvükért.
Zoli és az ikermanók

Emma, a "fűcsomócsata" közben
A gyönyörűséges patak, "hűséges" társunk. Amin ráadásul többször át kellett kelnünk, kalandos körülmények közepette. A gyerkőcök legnagyobb gyönyörűségére.
Mondom, a vonaton hideg volt. A kendő alatt: Zita!
Imó nem egy sétabolond... Ehhez képest tényleg csak annyit nyafogott, amennyi ahhoz kellett, hogy meg ne tagadja önmagát...  Itt éppen az ebédjét rágcsálja a természet lágy ölén.

Csak, hogy legyen bizonyíték arra, hogy én is ott voltam. Jó, egy kicsit kell keresni a képen...
Az a bizonyos mesebeli szállás, ami vegyes érzelmeket keltett bennünk. De a hangulatunkat nem tudta befolyásolni...

A józan észnek pedig még annyit üzennék, hogy különben is: pont a hétvégén volt a házassági évfordulónk! Pont a tizenkettedik! És mi pont így akartuk ünnepelni! És "pont (punkt) tum"!!!!

Vivien írta...

Nem is választhattatok volna jobb hétvégét. Szerintem. Mi a Normafához készültünk szombaton, de Kincső hőemelkedése miatt inkább itthon maradtunk.

Ősszel a legszebb, legjobb erdőben kirándulni, és Juliékban valóban biztos útitársra találtatok. :)

Köszi a receptet előre is. :)

És végül, de nem utolsó sorban, nagyon sok boldogságot kívánok Nektek, és triplán ilyen sok ilyen boldog éveket még. Kicsit nyakatekert lett, de a lényeg, remélem, kivehető... :P

Puszi.

Vivien

ui.: jövőhét még áll, ugye?

Unknown írta...

Örülök, hogy jót kirándultatok. Időnként ki kell mozdulni.

És persze nagyon boldog évfordulót Nektek!

khase írta...

Nagyon jo hetvegetek lehetett, tenyleg ki kell hasznalni meg a relativ jo idöt, es sokat kirandulni.
Jok a kepek is, aranyosak a lanyok, latszik, hogy ök is hogy elveztek :)

Es persze nagyon boldog hazassagi evfordulot is kivanok Nektek!!

Szep hetet, puszi

Anna írta...

Szívből örülök nektek.
Kívánok még sok 12. együtt békességben szeretetben.

Vera írta...

Nagyon boldog 12.-et Nektek! És még sok ilyen 12 évet! :) Ezt a hétvégét igenis megérdemeltétek! szeretem bennetek, hogy a nagy hajtás mellett figyeltek arra, hogy együtt is legyetek! :)

Úgy vettem ki a soraidból, hogy a hotel nem nyerte el minden szempontból a tetszéseteket! Én azért szívesen felcseréltem volna a mi mostani hétvégénket egy rossz szakáccsal rendelkező hotelesre. :) De bízom benne, hogy lesz majd még jobb is. meg hogy nemsokára a saját gerendaházunkból nézzük a színes Börzsönyt, illetve lassan csak a "csupaszt", de azt sem bánnám. :)
Puszi, és szép hetet!

Dius írta...

Nagyon jó kis hétvégétek volt.

Sok-sok Boldog évfordulót még így együtt.. ebben a boldogságban. :))

JuditAu írta...

Boldog évfordulót!!!

Maculi írta...

Még sok-sok boldog évfordulót nektek!