Pages

2011. január 4., kedd

Rossz álom?


Már elmúlt tizenegy. Kicsit több, mint másfél méter és már csak két-három kiló hiányzik neki a negyvenhez. Nőiessége lassan bimbózni kezd, a kamaszkora pedig, szerintem már javában rügyezik. Hol kislány, hol menő csaj, hol túl határozott, hol érthetetlenül tétova és tehetetlen. Ő a mi Zitánk, elsőszülöttünk. Aki mindezen paramétereivel megjelent az éjszaka közepén. "Anya, rosszat álmodtam! Aludhatok veletek?" "Hát persze!" Beljebb húzódtam, átöleltem, fogtam a kezét és az éjszaka maradék részét "lapjával", "vigyázzban" fekve, félálomban töltöttem a két BéZé monogrammú családtagom között. Nem volt kényelmes, mégis úgy éreztem, hogy el kell rebegnem magamban egy hálálkodó fohászt a jó Sorsomnak, hogy ilyen életet, ilyen családot, ilyen otthont adott nekem.

(Ma reggel megtudtam, hogy napfogyatkozás volt-van. Ez magyarázhatja Zita álmát az UFÓkról és Zoli zűrzavaros álombéli történetét. Bár ez utóbbinál lehet, hogy a ma éjszakai szűk hely is közrejátszott... )

8 megjegyzés:

sedith írta...

Akkor, vajon, azért van ilyen szürkeség errefelé is????

sedith írta...

Ezért hát. Épp nemrég tetőzött a jelenség.

Zsuci írta...

Milyen helyes (kis/)nagylány! :-)

Lepkevár írta...

Tényleg nagyon szép és kedves arcú lányka!

(Nálunk is mindenki rosszat álmodott.)

Ancsi írta...

Na akkor nem is csodálkozom, mert nálunk is mozgalmas volt az éjszaka. Zalán is nálunk kötött ki, Nati beszélt hangosan álmában és a párom semmit sem aludt szinte. :)

Szitya írta...

Látjátok, hogy milyen hasznos tud lenni, ha benéztek hozzám?!?! :-)

Zsuci, Lepkevár, köszi! És nem tudom, hogy mennyi jön le a fotókból, de az a kisugárzás.... ah, lesz bajunk, bőven!

Maculi írta...

Áhááá, hát akkor ezért volt nálunk is mászkálás az éjjel!
Nagyon szép lányzó Zitus!

Timi írta...

Viszont látod,még mindig mi tudjuk őket a legjobban megnyugtatni,remélem sokáig így lesz.Nálunk a telihold is hasonlókat produkál!(Nagyon megható,hogy Zitának is kell a vigasz)Így ha a "kicsik"teszik ugyan ezt akkor elnézőbbek leszünk!:))
Pusza