Pages

2010. március 20., szombat

Ilyen volt - ilyen lett

avagy. tavaszi megújulás a Balogh lányoknál (asszonynál)
avagy: családi "megrövidülés"
avagy: fodrászat

A Kicsik kezdték: bár volt idő, hogy fufru-növesztést irányoztak elő, a legnehezebb, szembelógós szakasznál már el is akadtak: csattot nem akartak, viszont zavarta őket mindenben.
Aztán Zita kezdte el rágni a fülemet: ő már nem akar ilyen "jó kislányos", mindenhol egyforma hosszú (és szerintem gyönyörű hajat), hanem valami lépcsőzetességre vágyik.
Végül Emma is rákezdett: le szeretné vágni rövidebbre hosszú loboncát, ami (szerintem) már szinte "rasztásodott", mert a fésűvel csak olyan "emmásan" találkozott.

No, Emma csatlakozása végképp' meggyőzött, az ő hajára ugyanis tényleg nagyon ráfért egy kis megújulás (nagyon elvékonyodott már a vége).

Beosztottuk Anyuval a lányokat: ő csütörtökön elviszi a három Kicsit, én pedig péntek délután Zitát, edzés után. Anyukám mellékesen megjegyezte, hogy engem is bejelentett, mert már elege van abból, hogy úgy nézek ki, mint egy árvalány....

És akkor most jöjjenek a fotók, párosával, "páciensenként".
Imó, a legkisebb:
Előtte:
És utána:

Klára lány előtte:

és, némileg duzzogva, utána:


















Jöjjön most Emmus:
Hosszú hajzattal:

És jóval rövidebbel (némi kakaós csiga nyomokkal kidíszítve...):

Az ifjúság "legidősebb képviselője" fodrászkodás előtt:
(hát, nekem nagyon fájt a szívem ezért a gyönyörű hajzuhatagért...), de persze a folytatás sem lett rossz:



És végül, jöjjön az "árvalányhajú" anyuka....
Előtte:


 és hajvesztés után:
(Azért "magamhoz" hozzáteném: a képeket a kicsik készítették, mert éppen nem volt "kéznél" más.. És hát... egy frizura nem fog segíteni a gebeségemen, a hozzá tartozó "lófejjel" együtt, no meg azon sem, amit Zita "kedves őszinteséggel" így fogalmazott meg még a fodrászüzletben: "Anya, szép lettél, kár, hogy ráncos vagy!"... Petra, a fodrász, majdnem lenyelte a fésűjét, én csak vigyorogtam... Mit csináljak, ha egyszer igaza van a gyereknek?.....)

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Szépek lettetek!

Lányod megjegyzésén viszont felröhögtem. Ezek azok a momentumok, amikor szóhoz se lehet jutni. :)

A képek alapján nem is vagy ráncos. Mosolygáskor annyi kell. :))))))

Ancsi írta...

Szia Szilvi!
Az összes lány nagyon csinos lett az új frizurával! (beleértve téged is :-)) Spec. nekem jobban tetszel ilyen rövidebb hajjal. Pár éve is volt ilyesmi az is nagyon jól állt. Valahogy a nyurgaságodhoz és a vékony arcodhoz jobban illik. Szóval szupi lett! :-)
puszi nektek

sedith írta...

Szia, tényleg szépek lettetek, mindannyian. Ancsihoz csatlakozva, szerintem is jobb neked a rövid haj, talán az ennél rövidebb sem állna rosszul!
Én is múlt héten vágattam vissza a hajamat, de most áll az eszem egy "kapitális" változtatáson. Az hagyján, hoyg rövidet akarok, de teljesen más stílusban, mint eddig volt. Egyelőre az érés fázisánál tartok. :)
A csajoknak eddig csak a bretonját (fru-fru) szoktam vágni - kivéve az az egyszeri alkalom, amikor mindkettejüket géppel megnyírtam - Krisztánál lassan aktuális lenne egy vég-visszavágatás, de annyira sajnálom annak a résznek a színét! Az aranyszínű, olyan, mint születésekor, olyan, amilyen többé sosem lenne. Azt hiszem, egyelőre nem tudom még rászánni magam.

Szitya írta...

Edith!
Úgy megértelek! Képzeld, Emma csigásan göndörödő hajjal büszkélkedhetett kismanó korában (ráadásul akkor még barna is volt teljesen a haja), nekem is vérzett a szívem, amikor az utolsó göndör tincseket is lenyeste a fodrász. nekünk muszáj volt, mert nagyon izzadt a vastag hajtakaró alatt szegényke. Most meg szög a haja, szinte szőke és igen kevéske... De ez még változhat. Zitának pl. kezd kunkorodni a most igen csak vaskos haja, pedig volt idő, hogy kevés és nagyon egyenes haja volt. Tehát, egy szónak is száz a vége: még az is lehet, hogy Krisztának pár év múlva újra aranyszőke lesz a haja! te pedig merjél bátran belevágni a frizura-átalakításba, kicsit olyan ez, mintha újjászületnénk!
Puszi,

Szilvi

kata írta...

Egyikőtök szebb, mint a másik!
De nem tudom, hogy melyik az az egyik!